pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788376411712
ISBN: 978-83-7641-171-2
Data: 2009-12-21
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.

Książka "Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym" - Mirosław Nalazek - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2010 r.