pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
podręcznik:

Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788376411712
ISBN: 978-83-7641-171-2
Data: 2009-12-21
Cena: 31.82  Cena wydawcy: 38.00 zł Oszczędzasz: 6.18 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym - Mirosław Nalazek - opis książki:

Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.

Książka „Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 152 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Komunikacja marketingowa w turystyce - okładka książki
Komunikacja marketingowa w turystyce Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz