pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internet w marketingu

Autor książki:

Andrzej Bajdak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320814842
ISBN: 83-208-1484-7
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.

Książka "Internet w marketingu" - Andrzej Bajdak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2003 r.