pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Harvardzki poradnik skutecznego uczenia się
książka:

Harvardzki poradnik skutecznego uczenia się

Dane szczegółowe:
Wydawca: Pax
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 344 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788321119755
ISBN: 978-83-2111-975-5
Data: 2016-02-08
Cena: 29.44  Cena wydawcy: 42.00 zł Oszczędzasz: 12.56 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Harvardzki poradnik skutecznego uczenia się - Peter C. Brown, Henry L. Roediger III, Mark A. McDaniel - opis książki:

Wiele znanych reguł dotyczących uczenia się, a także rutynowo stosowanych ćwiczeń okazuje się przynosić efekt przeciwny do zamierzonego. Podkreślanie i zakreślanie w tekście, wielokrotna lektura, wkuwanie i jednokierunkowe powtarzanie nowo wyuczonych umiejętności stwarzają złudzenie, że osiągnęliśmy mistrzostwo, ale korzyści z nich płynące szybko giną w naszej pamięci. Bardziej złożone i trwalsze opanowanie materiału jest natomiast rezultatem robienia sobie testów sprawdzających, wprowadzania pewnych utrudnień do ćwiczeń, odczekiwania z kolejną powtórką nowego materiału, dopóki nie zaczniemy go trochę zapominać, oraz przemieszania ćwiczeń dotyczących jednego tematu czy jednej umiejętności z innymi. Ten skierowany przede wszystkim do uczniów, studentów, nauczycieli i sportowców poradnik okaże się niezwykle pomocny także dla wszystkich tych, którzy pragną podjąć wyzwanie uczenia się przez całe życie.

W akademickim wydawnictwie Harvard University Press rzadko ukazują się książki o charakterze poradnikowym, adresowane do szerszej publiczności czytelniczej. Wyjątek, jaki uczyniono dla tego tytułu, świadczy najlepiej o jego walorach dla coraz bardziej skomplikowanego procesu edukacji.

Książka „Harvardzki poradnik skutecznego uczenia się” - oprawa miękka - Wydawnictwo Pax.

Książka posiada 344 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Ocena: 5 (z 4 ocen)
kolorkolorkolorkolorkolor

Opinie/recenzje:

Autor: Amber; Ocena: 5 pkt.; Data: 2016-02-29
Kiedy wiemy, jak się uczyć to nasze braki i słabe strony możemy kompensować umiejętnością przyswajania wiedzy. Każda dobra strategia pozwala nam zbliżyć się do celu, a teraz dzięki uczonym z Uniwersytetu Harvarda mamy wielkie możliwości.
skomentuj opinię/recenzję [+]
Autor: Eugeniusz; Ocena: 5 pkt.; Data: 2016-02-26
Uczniowie i rodzice są pod wrażeniem metod proponowanych w książce, widzą, że uczniom nauka przychodzi szybciej i jest bardziej interesująca. Pomaga patrzeć na trudności w uczeniu się jako na wyzwania, które chętniej pokonujemy.
skomentuj opinię/recenzję [+]
Autor: Marian; Ocena: 5 pkt.; Data: 2016-02-24
Uczenie się przez doświadczenie, żeby budować nieuświadomioną i uświadomioną pamięć i czynić wiedzę skuteczną w przyszłości. Praca mająca wyrobić w sobie nawyk refleksji - samodzielnego poprawiania błędów.
skomentuj opinię/recenzję [+]
Autor: Kinga; Ocena: 5 pkt.; Data: 2016-02-21
Wyjątkowo praktyczna w zdobywaniu nowej wiedzy, porządkowaniu już dostępnej i wykorzystaniu jej przy rozwiązywaniu natychmiastowych problemów. Sposoby na syntezę wiedzy i idei oraz oceny poglądów w oparciu o obiektywne kryteria. Perełka.
skomentuj opinię/recenzję [+]
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Ochrona osób i mienia - okładka książki
Ochrona osób i mienia Ryszard Radziejewski, Siudalski Stefan Jerzy
Zachować młody umysł i ciało - okładka książki
Zachować młody umysł i ciało Mikołaj Choroszyński
Produkty podobne:
Ucz się szybciej, na miarę XXI - okładka książki
Ucz się szybciej, na miarę XXI wieku Colin Rose, Malcolm J. Nicholl