pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
książka:

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Ilość stron: 440 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375618051
ISBN: 978-83-7561-805-1
Data: 2018-04-26
Cena: 45.98  Cena wydawcy: 69.90 zł Oszczędzasz: 23.92 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - Grzegorz Mazurek - opis książki:

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na You Tube, Internet PR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Książka „E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka” - oprawa twarda - Wydawnictwo POLTEXT.

Książka posiada 440 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka"
Grzegorz Mazurek - autor m.in.:
Intranet. Skuteczna komunikacja - okładka książki
Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek;
Czas internacjonalizacji II. Perspektywy - okładka książki
Czas internacjonalizacji II. Perspektywy priorytety... Bianka Siwińska, Grzegorz Mazurek (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Content. Elementarna cząstka marketingu - okładka książki
Content. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Produkty podobne: