pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Content. Elementarna cząstka marketingu

Autor książki:

Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

Dane szczegółowe:
Wydawca: ZNAK
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 169x242 mm
EAN: 9788324054527
ISBN: 978-83-2405-452-7
Data: 2018-06-20
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

Content - elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Książka "Content. Elementarna cząstka marketingu" - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski - oprawa twarda - Wydawnictwo ZNAK. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2018 r.