pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dziennikarstwo i Media 1. Przestrzenie komunikowania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788322931738
ISBN: 978-83-2293-173-8
Data: 2011-04-13
Cena wydawcy: 26.25 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zebrane w tomie teksty poświęcone są zagadnieniu komunikacji ujętej z perspektywy dziennikarstwa i badań nad mediami. Książka warta jest polecenia nie tylko studentom dziennikarstwa, innych kierunków humanistycznych, nauk społecznych, badaczom czy praktykom - pracownikom mediów, ale przede wszystkim odbiorcom informacji nadawanych codziennie przez środki masowego przekazu. W publikacji, oprócz mediów tradycyjnych: prasy, radia i telewizji, szczególnie szeroko opisywany jest internet. Autorzy artykułów i komunikatów zwracają uwagę ma zjawiska tak istotne dla współczesnego uczestnika społeczeństwa medialnego, jak: edukacja medialna (na poziomie szkolnym i uniwersyteckim), wpływ obcego kapitału na media, tabloidyzacja mediów, blogi, media społecznościowe i dziennikarstwo alternatywne, analizują dobrze znane laikom gatunki dziennikarskie (np. prognoza pogody) i z dziedziny public relations (komunikaty biur promocji), komentują przypadki aktualnego i historycznego dyskursu politycznego. Zaletą książki, na równi z jej tematyką, jest przystępny język, jakim posługuje się większość autorów.

Książka "Dziennikarstwo i Media 1. Przestrzenie komunikowania" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2010 r.