pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
książka:

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
EAN: 9788328358874
ISBN: 978-83-2835-887-4
Data: 2019-08-19
Cena: 26.44  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 13.46 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz - opis książki:

Na początku było słowo
Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek Konstruujesz hasła reklamowe Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:
korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
skonstruować kuszący nagłówek
napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
wyróżnić się na tle konkurencji
żonglować słowami w mediach społecznościowych
O autorze
Dariusz Puzyrkiewicz - specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające marki na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków - zgodnie ze sloganem autora: Słowo daję, zyski rosną!. Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, dostępny pod adresem http: dynanet.pl/copywriting - radzi, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a dodatkowo - od czasu do czasu - występuje na konferencjach tematycznych.

Książka „Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone” - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion.

Książka posiada 200 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone"
Dariusz Puzyrkiewicz - autor m.in.:
Biblia copywritingu - okładka książki
Biblia copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz;
Produkty podobne: