pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Biblia webwritingu

Autor książki:

Dariusz Puzyrkiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 184 s.
Wymiar: 208x140 mm
EAN: 9788383227306
ISBN: 978-83-8322-730-6
Data: 2024-02-14
36.69 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. Chat GPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK! Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją Właśnie tego dowiesz się z tej książki.

Książka "Biblia webwritingu" - Dariusz Puzyrkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2024 r. Cena 36.69 zł. Zapraszamy na zakupy!