pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Bez osobowości

Autor książki:

Rohit Bhargava, Guy Kawasaki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 332 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788375267518
ISBN: 978-83-7526-751-8
Data: 2010-09-27
pozycja niedostępna

Opis książki:

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
Dzięki tej publikacji dowiesz się: - jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć, - jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji, - jak stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów, - jak opanować wpływ "przypadkowych rzeczników" i wykorzystać ich dla własnej korzyści, - jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.

Książka "Bez osobowości" - Rohit Bhargava, Guy Kawasaki - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2010 r.