pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. Tom 5

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 240x168 mm
EAN: 9788322636688
ISBN: 978-83-2263-668-8
Data: 2023-06-12
34.03 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej. Ostatni tom spaja pozostałe części, dopełniając zagadnienie autopromocji o trzy niezwykle istotne pojęcia: błąd, kryzys i skandal. W świetle tak wielu wyraźnych przemian w zakresie komunikowania masowego istotne było przyjrzenie się trzem kolejno przywołanym zjawiskom, dopełniającym szeroko omawiane zagadnienie dyskursu autopromocyjnego. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal uzupełniła dotychczasowe spostrzeżenia na temat sposobów komunikowania, tym samym wytyczając nową ścieżkę promowania wizerunku. Zebrane w tomie artykuły pozwoliły zatem stworzyć kompleksowy przegląd sposobów radzenia sobie z obecnością w sferze publicznej poszczególnych jednostek, zbiorowości, instytucji w dobie, gdzie za sukces dotarcia określonego komunikatu do potencjalnego odbiorcy odpowiada dosadny, coraz częściej szokujący przekaz.

Książka "Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. Tom 5" - Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2019 r. Cena 34.03 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.