pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie marką w segmencie B2B

Autor książki:

Philip Kotler, Wald Pfoertsch

Dane szczegółowe:
Wydawca: septem
Oprawa: miękka
Ilość stron: 268 s.
EAN: 9788301152383
ISBN: 978-8-3011-5238-3
Data: 2014-04-22
Cena wydawcy: 69.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z życia najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy Fed Ex.

Książka "Zarządzanie marką w segmencie B2B" - Philip Kotler, Wald Pfoertsch - oprawa miękka - Wydawnictwo septem.