pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Zarządzanie marką w segmencie B2B
Tytuł książki:

Zarządzanie marką w segmencie B2B

Autor książki:

Philip Kotler, Wald Pfoertsch

Dane szczegółowe:
Wydawca: septem
Oprawa: miękka
Ilość stron: 268 s.
EAN: 9788301152383
ISBN: 978-8-3011-5238-3
Data: 2014-04-22
Cena wydawcy: 69.90 złpozycja niedostępna
Produkty podobne:
okładka książki - Marketing. Wprowadzenie
Marketing. Wprowadzenie 106.10 zł pozycja dostępna!

Zarządzanie marką w segmencie B2B - Philip Kotler, Wald Pfoertsch - opis książki:

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z życia najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy Fed Ex.

Książka „Zarządzanie marką w segmencie B2B” - oprawa miękka - Wydawnictwo septem.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce ""
Philip Kotler, Wald Pfoertsch - autor m.in.:
Marketing 4.0 - okładka książki
Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan;
Marketing. Wprowadzenie - okładka książki
Marketing. Wprowadzenie Gary Armstrong, Philip Kotler;