pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Moje przygody z marketingiem

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2017
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 295 s.
Wymiar: 158x233 mm
EAN: 9788380870642
ISBN: 978-83-8087-064-2
Data: 2017-04-27
Cena: 27.93  Cena wydawcy: 44.90 zł Oszczędzasz: 16.97 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Moje przygody z marketingiem - Philip Kotler - opis książki:

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing.

Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu.

Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy.

Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.

***
Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa.

Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia.

Philip Kotler

Książka „Moje przygody z marketingiem” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes.

Książka posiada 295 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Moje przygody z marketingiem"
Philip Kotler - autor m.in.:
Marketing 4.0 - okładka książki
Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan;
Marketing - okładka książki
Marketing Philip Kotler;
Marketing 3.0 (CD mp3) - pudełko audiobooku
Marketing 3.0 (CD mp3) Philip Kotler;
Produkty podobne:
Pięć najważniejszych pytań - okładka książki
Pięć najważniejszych pytań Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
Marketing - okładka książki
Marketing Philip Kotler