pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Badania marketingowe na rynku business-to-business

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788374840156
ISBN: 83-7484-015-3
Data: 2009-03-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by osiągnąć zakładany cel w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na danym rynku. Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania internetowych i tradycyjnych metod zbierania danych w firmach na rynku business-to-business. Opierają się między innymi na wynikach przeprowadzonych przez siebie badań, w których uczestniczyli menedżerowie sprzedaży i marketingu. W książce omówiono: - specyfikę badań marketingowych na rynku business-to-business; - problemy pojawiające się w trakcie projektowania badań i sposoby ich rozwiązywania; - klasyfikację dostępnych technik ze wskazaniem ich wad i zalet; - zasady projektowania instrumentu pomiarowego (kwestionariusza, scenariusza); - sposoby nawiązywania kontaktów z respondentami w ramach badań ankietowych; - metody obserwacji i eksperymentu; - zasady przeprowadzania zogniskowanych wywiadów grupowych; - sposoby zaawansowanego przeszukiwania zasobów Internetu; - kryteria stosowane podczas oceny wartości zebranych danych; - metody przetwarzania i prezentacji wyników badań; - aspekty organizacyjne badań marketingowych.
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się gromadzeniem i wykorzystywaniem informacji rynkowych w przedsiębiorstwach i różnych instytucjach, a także dla studentów jako materiał uzupełniający do zajęć z badań marketingowych, analizy rynku i marketingu business-to-business.

Książka "Badania marketingowe na rynku business-to-business" - Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2006 r.