pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE

Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 41


okładka książki - Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych

Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce pokazano internacjonalizację i globalizację działalności gospodarczej z punktu widzenia strategii firm kraju goszczącego zagranicze inwestycje bezpośrednie. Jest to odmienne podejście pd stosowanego dotychczas, które skupiło się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic

Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W książce omówiono: cenę jako element rynku, znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, metody ustalania cen, wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, podstawowe strategie cenowe, strategie cenowe na wybranych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategiczne podejście do klientów

Strategiczne podejście do klientów

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W książce autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków partnerskich z klientami. Ponadto wskazuje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategiczne planowanie marketingowe

Strategiczne planowanie marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
W książce omówione są kolejne etapy procesu strategicznego planowania marketingowego:*określenie misji przedsiębiorstwa i wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu*przygotowanie analizy sytuacji*wyznaczanie celów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategiczna polityka handlu międzynarodowego

Strategiczna polityka handlu międzynarodowego

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję szeroko opisywaną w światowej literaturze ekonomicznej już od początku lat osiemdziesiątych ubiegłego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia sukcesu firmy

Strategia sukcesu firmy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Jest to drugie, zmienione wydanie cenionego i poszukiwanego podręcznika. Autor w sposób przystępny i zwięzły przedstawił najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem skutecznej strategii firmy, poczynając od istoty strategii i jej wpływu na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia public relations

Strategia public relations

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic

Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia obsługi klienta

Strategia obsługi klienta

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autoromawia jeden z sekretów, które jego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia marki. Seria: Marketing bez tajemnic

Strategia marki. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia globalna

Strategia globalna

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać wiele czasami odmiennych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono racjonalną gospodarkę zapasami, jej znaczenie dla funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz metody optymalizacji poziomu zapasów w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem: teorii zapasów, krótkoterminowego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Statystyka nie jest trudna. Mierniki statystyczne

Statystyka nie jest trudna. Mierniki statystyczne

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce tej przedstawiono podstawowe metody opisu statystycznego. Wiele ciekawych przykładów umożliwia zapoznanie się z metodami różnorakich badań.Książka polecana studentom kierunków...
pozycja niedostępna

okładka książki - Statystyka nie jest trudna. Metody wnioskowania statystycznego

Statystyka nie jest trudna. Metody wnioskowania statystycznego

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka składa się z elementarnego wprowadzania do problematyki wnioskowania statystycznego oraz omówienia zagadnień teorii weryfikacji hipotez statystycznych.Autor główny nacisk położył na charakterystykę metod, podanie warunków ich stosowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Słownik handlowy angielsko-polski

Słownik handlowy angielsko-polski

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 1991; Oprawa: twarda;
Słownik zawiera około 63 000 terminów z różnych dziedzin ekonomii, a zwłaszcza handlu międzynarodowego, obrotu giełdowego, ubezpieczeń, finansów, bankowości, prawa międzynarodowego, transportu morskiego i lotniczego oraz innych, ściśle związanych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Skuteczne podejmowanie decyzji

Skuteczne podejmowanie decyzji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Życie każdego człowieka jest sumą decyzji, które podejmuje. Jeżeli podjęte decyzje są dobre, to człowiekowi lepiej się wiedzie. Ta książka dostarcza narzędzi potrzebnych do podejmowania decyzji najlepszych z możliwych w konkretnych warunkach....
pozycja niedostępna

okładka książki - Ryzyko działalności inwestycyjnej przedsiębiorstw

Ryzyko działalności inwestycyjnej przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Podejmowanie przez przedsiębiorstwa działalności inwestycyjnej jest zwykle obarczone ryzykiem i często zależy od możliwości zabezpieczenia się przed jego ujemnymi skutkami. Autorka, kierownik Katedry Finansów, Bankowości i Rachunkowości...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rynki finansowe

Rynki finansowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka jest podręcznikiem wprowadzającym w problematykę rynków finansowych. Jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, wyższych szkół biznesu, a także dla wszystkich, których interesuje dynamiczny i przyciągający coraz więcej uwagi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rynek kapitałowy

Rynek kapitałowy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W książce Rynki kapitałowe Autorka przedstawiła główne zagadnienia funkcjonowania rynków kapitałowych oraz inwestowania w papiery wartościowe wraz z licznymi przykładami empirycznymi. Zaprezentowała historię papierów wartościowych i giełd,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rozwój usług edukacyjnych w erze społeczeństwa informacyjnego

Rozwój usług edukacyjnych w erze społeczeństwa informacyjnego

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
W książce Autorka omawia rolę edukacji w globalnym społeczeństwie informacyjnym, przeobrażenia sfery usług edukacyjnych w Polsce, transfer nowych technologii do systemów kształcenia i szkolenia, procesy dydaktyczne i komunikowania się w...
pozycja niedostępna

Strona 41 z 47 : «pierwsza...3940414243...ostatnia» (938 pozycji)