pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE

Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 39


okładka książki - Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa jest procesem skoncentrowanym na takim kreowaniu rzeczywistości gospodarczej, aby finansowy obraz przedsiębiorstwa, stanowiący podstawę jego wyceny przez rynki kapitałowe, był jak najlepszy. Do tworzenia...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie strukturą zadłużenia przedsiębiorstwa

Zarządzanie strukturą zadłużenia przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W podręczniku przedstawiono analizę warunków i zasad kształtowania struktury zadłużenia w warunkach doskonałego i niedoskonałego rynku kapitałowego; pośrednie i bezpośrednie źródła obcego finansowania przedsiębiorstwa; propozycje dotyczące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie strategiczne. Tworzenie i utrzymywanie przewagi

Zarządzanie strategiczne. Tworzenie i utrzymywanie przewagi

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Dlaczego jedne przedsiębiorstwa odnoszą sukcesy rynkowe, umacniają swoją pozycję na rynkach, inne zaś ponoszą klęski Jakie czynniki powodują, że jedni dobrze sobie radzą w walce konkurencyjnej, inni zaś - choć czynią wiele, aby sprostać konkurentom -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie strategiczne. Systemowa koncepcja biznesu

Zarządzanie strategiczne. Systemowa koncepcja biznesu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W podręczniku przedstawiono usystematyzowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego. Do analizy zarządzania strategicznego jako koncepcji metodologicznej zarządzania oraz prezentacji procesu opracowania strategii przedsiębiorstwa...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu

Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce autorzy przedstawili wybrane, znane powszechnie elementy teorii organizacji i zarządzania wraz z oceną ich przydatności w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. Opisali również stosunkowo nowe koncepcje zarządzania, mające na celu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym

Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
W książce zostały przedstawione podstawowe procesy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie.Książka przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, ale powinna zainteresować również kadrę...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie procesami logistycznymi

Zarządzanie procesami logistycznymi

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Zarządzanie procesami logistycznymi to jeden z pierwszych podręczników na polskim rynku, w którym Autor w niekonwencjonalny sposób przedstawia problematykę logistyki. W nowym ujęciu podstawą definicji logistyki są procesy, w których...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie marketingowe. Seria: Ekonomia i Zarządzanie

Zarządzanie marketingowe. Seria: Ekonomia i Zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Efektywność zarządzania przedsiębiorstwem we współczesnym świecie jest warunkowana umiejętnością zastosowania marketingu. W procesie podejmowania decyzji strategicznych i operacyjnych kierownictwo powinno umieć wykorzystać wiedzę o określonych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie łańcuchem dostaw. Koncepcje. Procedury. Doświadczenia

Zarządzanie łańcuchem dostaw. Koncepcje. Procedury. Doświadczenia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Oprawa: miękka;
Rosnąca świadomość znaczenia zarządzania łańcuchem dostaw jako źródła sukcesu przedsiębiorstwa na rynku przyczynia się do wzrostu zainteresowania tą tematyką krajowych środowisk naukowych i gospodarczych. Zarządzanie całym łańcuchem dostaw jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie kryzysem

Zarządzanie kryzysem

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Nawet w najlepiej zarządzanych firmach i instytucjach zdarzają się sytuacje kryzysowe, które negatywnie wpływają na ich wizerunek i wartość rynkową. W książce autorzy wyjaśniają, jak należy się przygotować do takich sytuacji oraz minimalizować...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie kompetencjami zawodowymi

Zarządzanie kompetencjami zawodowymi

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Pierwsze modele zarządzania kompetencjami zawodowymi zostały opracowane w odpowiedzi na potrzeby dużych, ponadnarodowych korporacji związanych z nowoczesnymi technologiami. Wielu menedżerów uznało, że skala działania, zmiany technologiczne...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie finansami przedsiębiorstw. Seria: Ekonomia i Zarządzanie

Zarządzanie finansami przedsiębiorstw. Seria: Ekonomia i Zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W podręczniku zaprezentowano podstawowe metody długoterminowego zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a więc metody związane z procesem podejmowania decyzji w zakresie angażowania i pozyskiwania kapitału przez przedsiębiorstwo. Przy tym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie finansami międzynarodowymi

Zarządzanie finansami międzynarodowymi

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi kompedium wiedzy z zakresu zarządzania finansami międzynarodowymi, umożliwiając zapoznanie się Czytelnika z takimi zagadnieniami jak: funkcjonowanie międzynarodowego rynku walutowego, zarządzanie ryzykiem kursowym,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie. Czego nie uczą nas w szkołach biznesu

Zarządzanie. Czego nie uczą nas w szkołach biznesu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Autor w swoim przewodniku wskazał, jak sobie radzić z wyzwaniami codziennej pracy, jakie są skuteczne sposoby postępowania, prowadzące do sukcesu lub niepowodzenia, czyli dał wskazówki, jak przetrwać w świecie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządcze aspekty rachunkowości

Zarządcze aspekty rachunkowości

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
To podręcznik kompleksowo ujmujący powiązania rachunkowości finansowej i zarządczej. Połączono w nim zagadnienia teoretyczne z praktycznymi, uwzględniono aktualne regulacje polskiego prawa bilansowego, regulacje międzynarodowe oraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarys zarządzania produkcją

Zarys zarządzania produkcją

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje kompendium o procesach zarządzania produkcją. Autor skupił się na następujących grupach zagadnień: organizacyjny i techniczny potencjał produkcji (produkcja i zarządzanie produkcją w przedsiębiorstwie, gospodarowanie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarys międzynarodowych stosunków gospodarczych

Zarys międzynarodowych stosunków gospodarczych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W najnowszym podręczniku międzynarodowych stosunków gospodarczych omówione zostały: teoria handlu międzynarodowego (podstawy teoretyczne, handel i podział dochodów, handel i wzrost gospodarczy, międzynarodowa mobilność czynników produkcji),...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zakupy zaopatrzeniowe

Zakupy zaopatrzeniowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Podręcznik akademicki obejmujący bardzo ważne zagadnienia dotyczące zakupów zaopatrzeniowych. Autor omawia kolejno istotę zakupów zaopatrzeniowych, strategię i organizację tych zakupów, procedury zakupu, dokumentację oraz system informacji i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zagraniczna i międzynarodowa polityka ekonomiczna

Zagraniczna i międzynarodowa polityka ekonomiczna

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Zagraniczna i międzynarodowa polityka ekonomiczna to książka, która nie ma swojego odpowiednika nie tylko w literaturze polskiej, lecz także zagranicznej. Autor podjął próbę wskazania zasad, praw i prawidłowości determinujących zagraniczną...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowanie konsumentów na rynku

Zachowanie konsumentów na rynku

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
W książce Autor omawia zagadnienia z zakresu teorii zachowań konsumentów, uwarunkowania tych zachowań, problemy podejmowania decyzji przez konsumentów, modele zachowań oraz źródła i metody badań tych zachowań. W gospodarce rynkowej konsument...
pozycja niedostępna

Strona 39 z 47 : «pierwsza...3738394041...ostatnia» (938 pozycji)