pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Anna Olejniczuk-Merta

Anna Olejniczuk-Merta - autor


okładka książki - Innowacje społeczne. Od aktywizacji społeczeństwa do ekosystemu innowacji
Anna Olejniczuk-Merta, Mirosław Miller (red.)

Innowacje społeczne. Od aktywizacji społeczeństwa do ekosystemu innowacji

Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Publikacja jest prezentacją holistycznej, ewolucyjno-problemowej analizy innowacji społecznych. Autorzy, praktycy innowacji i naukowcy, nowe procesy społeczne i gospodarcze prezentują w sposób przystępny, ilustrując je przykładami z...
48.35 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Inwestycyjny wymiar konsumpcji
Anna Olejniczuk-Merta, Adam Noga (red.)

Inwestycyjny wymiar konsumpcji

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania i rozwoju...
pozycja niedostępna

okładka książki - Miejsce i rola ludzi młodych w regionie
Anna Olejniczuk-Merta (red.)

Miejsce i rola ludzi młodych w regionie

Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Książka Miejsce i rola ludzi młodych w regionie w sposób kompleksowy przedstawia diagnozę sytuacji bytowej, społecznej i zawodowej ludzi młodych żyjących w różnych regionach Polski. Diagnoza ta jest wynikiem przeprowadzonych badań empirycznych...
36.85 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej
Anna Olejniczuk-Merta

Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
Anna Olejniczuk-Merta (red.)

Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów...
pozycja niedostępna