pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Projektowanie środków reklamowych. Technikum. A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu. Technik organizacji reklamy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788302157165
ISBN: 978-83-0215-716-5
Data: 2017-08-31
61.98 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis podręcznika:

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Podręcznik „Projektowanie środków reklamowych. Technikum. A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu. Technik organizacji reklamy” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Cena 61.98 zł. Zapraszamy na zakupy!