pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
Tworzenie planu medialnego A.27.3. Szkoły ponadgimnazjalne. Podręcznik...
podręcznik:

Tworzenie planu medialnego A.27.3. Szkoły ponadgimnazjalne. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 978830215717251
ISBN: 978-83-0215-717-2
Data: 2017-09-01
Cena: 39.36  Cena wydawcy: 43.00 zł Oszczędzasz: 3.64 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Tworzenie planu medialnego A.27.3. Szkoły ponadgimnazjalne. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy - Dorota Błaszczyk, Julita Machowska - opis podręcznika:

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o podręczniku "Tworzenie planu medialnego A.27.3. Szkoły ponadgimnazjalne. Podręcznik..."
Dorota Błaszczyk, Julita Machowska - autor m.in.:
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja - okładka podręcznika
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5 Dorota Błaszczyk, Julita Machowska;
Produkty podobne:
Projektowanie środków reklamowych. - okładka podręcznika
Projektowanie środków reklamowych. Technikum.... Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna
Organizowanie sprzedaży. Organizacja - okładka książki
Organizowanie sprzedaży. Organizacja i techniki... Donata Andrzejczak, Agnieszka Mikina, Beata Rzeźnik