pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Podręczniki »
»
Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie cz. 2
podręcznik:

Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie cz. 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Format AB
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788389184863
ISBN: 978-83-8918-486-3
Data: 2019-09-11
Cena: 34.91  Cena wydawcy: 36.00 zł Oszczędzasz: 1.09 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie cz. 2 - Beata Sawicka - opis podręcznika:

Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.
Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
- HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
- HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa
- HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań
- HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne
Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o podręczniku "Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie cz. 2"
Beata Sawicka (red.) - autor m.in.:
Działalność gospodarcza w gastronomii. - okładka podręcznika
Działalność gospodarcza w gastronomii. Podręcznik.... Hanna Górska-Warsewicz, Beata Sawicka, Teresa Mikulska;
Żywienie i usługi gastronomiczne - okładka podręcznika
Żywienie i usługi gastronomiczne cz. XI. Obsługa... Beata Sawicka, Beata Bilska, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Monika Świątkowska, Hanna Górska-Warsewicz;
Organizacja produkcji gastronomicznej - okładka podręcznika
Organizacja produkcji gastronomicznej Podręcznik.... Hanna Górska-Warsewicz, Beata Bilska, Beata Sawicka, Agnieszka Tul-Kryszczuk;
Działalność gospodarcza w gastronomii. - okładka podręcznika
Działalność gospodarcza w gastronomii. Podręcznik.... Hanna Górska-Warsewicz, Beata Sawicka, Teresa Mikulska;
Produkty podobne:
Organizacja pracy w hotelarstwie. - okładka podręcznika
Organizacja pracy w hotelarstwie. Szkoła ponadgimnazjalna.... Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grzegorz Wolak