pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług

Autor książki:

Wioletta Wereda

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 158x230 mm
EAN: 9788376410173
ISBN: 978-83-7641-017-3
Data: 2009-02-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne - zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach o charakterze usługowym. Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.

Książka "Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług" - Wioletta Wereda - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2009 r.