pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 504 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301132996
ISBN: 83-01-13299-X
Data:2001-01-15
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza publikacja stanowi zbiór 31 artykułów dających obraz metod i wyników badań zachowania się konsumenta w Europie. Czytelnik uzyskuje wgląd w bogactwo i różnorodność prowadzonych badań w najbogatszych krajach Europy, krajach, które należą do tego samego kręgu kulturowego, co Polska. Praca ma dużą wartość naukową, tak w aspekcie metodologicznym, jak i poznawczym. Różnorodność założeń przedmiotu badań i stosowanych technik jest niezwykle inspirująca, skłania do przemyśleń i zajęcia własnego stanowiska.

Książka "Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie" - Mary Lambkin, Gordon R. Foxall, W. Fred Van Raaij, Benoit Heilbrunn - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 504 stron i została wydana w 2001 r.