pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Zachowania konsumentów na rynku

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 188 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320819816
ISBN: 978-83-2081-981-6
Data: 2011-10-31
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współcześnie konsument bywa nazywany królem systemu ekonomicznego. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw.
Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.

Książka "Zachowania konsumentów na rynku" - Leszek Rudnicki - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2012 r.