pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty

Autor książki:

Ireneusz Bielski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 480 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788388607684
ISBN: 83-88607-68-5
Data: 2006-01-03
Cena wydawcy: 39.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem tej książki jest możliwe wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowacyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodza z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce.

Książka "Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty" - Ireneusz Bielski - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 480 stron i została wydana w 2006 r.