pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Wprowadzenie do biznesu międzynarodowego

autor:

Ewelina Nojszewska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 978830207992401
ISBN: 83-0207-992-8
Data: 2009-03-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

Autorzy publikacji pragną pokazać, na czym polega działalność gospodarcza w otoczeniu międzynarodowym. W poszczególnych rozdziałach przedstawiono uwarunkowania mikroekonomiczne i makroekonomiczne, pojawia się też podejście charakterystyczne dla ekonomii międzynarodowej. Podczas analizy poszczególnych aspektów funkcjonowania firmy na rynkach międzynarodowych ze szczególną uwagą uwzględniano fakt przystępowania Polski do Unii Europejskiej.
Książka ma obudowę internetową. Znajdują się tam dodatkowe informacje związane z poszczególnymi tematami, studia przypadków, wykresy, tabele, animacje, modele interaktywne, folie dla prowadzących zajęcia, przydatne adresy internetowe, krzyżówki.
Książkę polecamy jako podręcznik dla studentów uczelni licencjackich, studiujących na tych kierunkach, na których przedmiotem zainteresowania jest funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. Polecamy ją również studentom początkowych lat studiów magisterskich jako rozszerzenie kursów ekonomii oraz wprowadzenie do międzynarodowych stosunków gospodarczych. Może być podstawą do samodzielnych kursów z podstaw biznesu międzynarodowego.

Książka "Wprowadzenie do biznesu międzynarodowego" - Ewelina Nojszewska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2000 r.