pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788376012803
ISBN: 978-83-7601-280-3
Data: 2009-04-03
pozycja niedostępna

Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia - Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska - opis książki:

Praca jest bardzo kompetentnym opracowaniem złożonej problematyki poświęconej kształtowaniu wizerunku miasta. Jej zaletą są, z jednej strony, solidne podstawy teoretyczne, oparte na najnowszej światowej literaturze przedmiotu, z drugiej natomiast, liczne przykłady rozwiązań i zastosowań różnego rodzaju instrumentów kształtujących ów wizerunek. Sprawia to, że niniejsza publikacja jest nie tylko kompendium wiedzy dla badaczy poruszających się w tej tematyce, lecz także interesującą i zrozumiałą literaturą dla władz zarządzających przestrzenią oraz dla lokalnych organizacji.
Z recenzji Prof. zw. dr hab. H. Szulce, UE w Poznaniu

Książka „Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business.

Książka posiada 176 stron i została wydana w 2009 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia"
Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska - autor m.in.:
Marketing w działalności gospodarczej. - okładka książki
Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła... Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski;