pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Ewa Glińska

Ewa Glińska - autor


okładka książki - Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele
Ewa Glińska

Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia
Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska

Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Praca jest bardzo kompetentnym opracowaniem złożonej problematyki poświęconej kształtowaniu wizerunku miasta. Jej zaletą są, z jednej strony, solidne podstawy teoretyczne, oparte na najnowszej światowej literaturze przedmiotu, z drugiej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie procesem kształtowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców na przykładzie Zambrowa
Ewa Glińska

Zarządzanie procesem kształtowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców na przykładzie Zambrowa

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Ewa Glińska. absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej. Jej praca doktorska, która stała się bazą do...
pozycja niedostępna