pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu
książka:

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2019
Oprawa: twarda
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301204181
ISBN: 9788301204181
Data: 2019-01-21
Cena: 66.66  Cena wydawcy: 79.00 zł Oszczędzasz: 12.34 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu - Grzegorz Mazurek - opis książki:

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także - za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych - ulega głębokim przeobrażeniom.

Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.

Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym - biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing - jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie.

Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera

Książka Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 304 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu"
Grzegorz Mazurek - autor m.in.:
Intranet. Skuteczna komunikacja - okładka książki
Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek;
Czas internacjonalizacji II. Perspektywy - okładka książki
Czas internacjonalizacji II. Perspektywy priorytety... Bianka Siwińska, Grzegorz Mazurek (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Rynek funduszy inwestycyjnych w - okładka książki
Rynek funduszy inwestycyjnych w Polsce Tomasz Miziołek, Artur A.Trzebiński
Produkty podobne: