pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Systemy promocji przedsiębiorstw

Autor książki:

Marek Drzazga

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320815993
ISBN: 83-208-1599-1
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka daje możliwość lepszego poznania natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, w tym m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. Ponadto książka ułatwia zrozumienie dylematów decyzyjnych współczesnych przedsiębiorstw, dotyczących komunikowania się z rynkiem.

Książka "Systemy promocji przedsiębiorstw" - Marek Drzazga - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2006 r.