pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Autor książki:

Grażyna Golik-Górecka

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788380884373
ISBN: 978-83-8088-437-3
Data: 2017-03-14
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Książka "Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków" - Grażyna Golik-Górecka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2016 r.