pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Grażyna Golik-Górecka

Grażyna Golik-Górecka - autor


okładka książki - Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków
Grażyna Golik-Górecka (red.)

Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
Grażyna Golik-Górecka (red.)

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing business to business
Grażyna Golik-Górecka

Marketing business to business

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosunkowo najrzadziej, i to fragmentarycznie, poruszana jest problematyka marketingu przemysłowego, zwanego też marketingiem business to business. Recenzowana książka doskonale wpasowuje się więc...
pozycja niedostępna