pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie...
książka:

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gab
Rok wyd.: 2016
Oprawa: twarda
Ilość stron: 720 s.
EAN: 9788363391133
ISBN: 978-83-6339-113-3
Data: 2016-06-12
Cena wydawcy: 119.00 złpozycja niedostępna

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie - Kevin Lane Keller - opis książki:

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.

Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller.

***
Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.

dr hab. Jacek Kall
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

Książka „Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie” - oprawa twarda - Wydawnictwo Gab.

Książka posiada 720 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie..."
Kupujący tę pozycję zamówili również: