pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Kevin Lane Keller

Kevin Lane Keller - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie - okładka książki
Kevin Lane Keller

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie...
Majowa obniżka!Cena: 99.85  Cena wydawcy: 119.00 zł Oszczędzasz: 19.15 
do koszyka

A Framework for Marketing Management - okładka książki
Philip Kotler, Kevin Lane Keller

A Framework for Marketing Management

Książka. Wydawnictwo: Pearson Longman ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management. Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller s fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book...
pozycja niedostępna

Marketing Management + MyMarketingLab - okładka książki
Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Marketing Management + MyMarketingLab

Książka. Wydawnictwo: Pearson Longman ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
The gold standard for today s marketing management student. Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The world of marketing is changing everyday and in order for students to have...
pozycja niedostępna

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie - okładka książki
Kevin Lane Keller

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią...
pozycja niedostępna

Strategiczne zarządzanie marką - okładka książki
Kevin Lane Keller

Strategiczne zarządzanie marką

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
o sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią...
pozycja niedostępna