pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 243 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322791622
ISBN: 978-83-2279-162-2
Data: 2019-01-24
28.83 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Piąty tom z serii "Recepcja mediów" jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji "Nowoczesna Polska" w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom korzystanie z Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych oraz ze scenariuszy lekcji w każdym miejscu, w którym nie mają dostępu do Internetu. [...]

Tom piąty "Recepcji mediów" jest ostatnią z serii monografią wieloautorską dotyczącą zagadnienia badań audytoryjnych, ujmującą aspekt odbioru w odniesieniu do kolejnych grup wiekowych, dlatego został przeznaczony nie tylko dla badaczy recepcji treści ze środków masowego przekazu, ale także dla odpowiedniego pod tym względem środowiska uczniowskiego, studenckiego i nauczycielskiego.

Ze Wstępu
Barbara Boniecka i Anna Granat

Książka "Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 243 stron i została wydana w 2018 r. Cena 28.83 zł. Zapraszamy na zakupy!