pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Medialne reprezentacje kultury. Kultura mediów a tożsamość. Tom 4. Seria: Kultura w mediach. Media w kulturze

Autor książki:

Robert Szwed

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 120 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788380618145
ISBN: 978-83-8061-814-5
Data: 2021-01-19
33.08 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Robert Szwed
Wprowadzenie: medialny kontekst kultury
Introduction: the media as a context for culture

Leon Dyczewski, Robert Szwed
Kultura dzisiejszych mediów
The culture of today’s media

Jerzy Jastrzębski
"Kultura otwarta” w mediach jako ideologia
"Open culture” in the media as an ideology

Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Kultura transformacji - w kierunku postkonsumpcyjnej
kultury zmediatyzowanej
A culture of transformation - towards post-consumerism mediated culture

Tomasz Goban-Klas
Mediatyzacja protestu społeczno-politycznego. Refleksje postmajdanowskie
Mediatization of socio-political protest. Post-Maidan reflections

Robert Szwed
Mediatyzacja przemocy. ISIS - nowe oblicze wojny
Mediatization of violence. ISIS - the new face of war

Jerzy Jastrzębski
Tożsamość a medialna agenda
Identity and media agenda

Anna Sugier-Szerega
Tożsamość "cyfrowych dzieci” a komunikacja międzypokoleniowa
Identity of "digital children” and intergenerational communication

Marek Pytko
Twitter - narzędzie budowania tożsamości instytucjonalnej Kościoła
Twitter - building an institutional identity of the Church

Bibliografia

Książka "Medialne reprezentacje kultury. Kultura mediów a tożsamość. Tom 4. Seria: Kultura w mediach. Media w kulturze" - Robert Szwed (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2019 r. Cena 33.08 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.