pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Autor książki:

Zbigniew Berent

Dane szczegółowe:
Wydawca: Novae Res
Rok wyd.: 2014
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 458 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788379423910
ISBN: 978-83-7942-391-0
Data: 2015-02-28
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych.

Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca - urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.

Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle wyjątkowa na polskim rynku wydawniczym, że łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta wykorzystać w instruktażu prowadzonym dla służb handlowych.

Sylwia Mokrysz - Zarząd firmy MOKATE S.A.

Książka autora będącego przedsiębiorcą i handlowcem zmusza do myślenia.

Inspiruje do przemyśleń rozwiązań, którymi się człowiek kieruje podczas bieżącej pracy.

Zbigniew Lindner, przedsiębiorca, właściciel firmy ZPD LINDNER -Wągrowiec Bardzo dobra i ciekawa pozycja, doskonałe abecadło teorii i praktyki.

Iwo Dessoulavy - przedsiębiorca W porównaniu z innymi książkami o tej tematyce pozycja ta jest wyjątkowa, bo wyjątkowa jest też osobowość autora. Autor podaje konkretne metody i narzędzia do uprawiania pięknego zawodu sprzedawcy/handlowca. Polecam jako ciekawą lekturę dla każdego przedsiębiorcy, handlowca, sprzedawcy, absolwenta szkoły wyższej czy średniej. Dla każdego okaże się na pewno pomocna w rozwijaniu swoich umiejętności.

Dr Stanisław Rakowicz, przedsiębiorca, honorowy konsul Peru w Polsce, honorowy prezes IPH-Toruń

Książka "Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia" - Zbigniew Berent - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Novae Res. Książka posiada 458 stron i została wydana w 2014 r.