pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Social media to ściema
książka:

Social media to ściema

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324675005
ISBN: 978-83-246-7500-5
Data: 2014-04-09
Cena: 13.81  Cena wydawcy: 39.00 zł Oszczędzasz: 25.19 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Social media to ściema - opis wydawcy:

Mądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych - czytaj i płacz!
"New York Journal of Books"
Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy...

Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.

Twitter, Facebook czy You Tube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie.

Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.


B.J. Mendelson pisał dla The Huffington Post",Forbesa", O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach Newsweek",The New York Times",Los Angeles Times",Psychology Today" i Smart Money". Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta - okładka książki
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta Dan Siroker, Pete Koomen
Produkty podobne:
Content. Elementarna cząstka marketingu - okładka książki
Content. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Poniedziałek, 25 Marca 2019 roku.