
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2025 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 214 s. |
Wymiar: | 165x200 mm |
EAN: | 9788368563009 |
ISBN: | 978-83-6856-300-9 |
Data: | 2025-09-24 |
Opis książki:
Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne marki. Książka Justyny Rybackiej analizuje kluczowe, a wciąż niedostatecznie zbadane zagadnienie - rolę marki banku w procesie decyzyjnym pokolenia Y.
Na podstawie badań empirycznych autorka pokazuje, jakie czynniki wpływają na wybór banku przez millenialsów, jakie mają oni oczekiwania wobec sektora bankowego, jakie skojarzenia budzą marki banków w tej grupie wiekowej oraz które narzędzia są najskuteczniejsze w walce o uwagę młodych klientów.
To także praktyczny przewodnik po budowaniu lojalności wśród najbardziej wymagających konsumentów współczesnego rynku, obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć bankowość oczami pokolenia Y.
Książka "Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości" - Justyna Rybacka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 214 stron i została wydana w 2025 r. Cena 74.88 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.