pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości

Autor książki:

Justyna Rybacka

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 214 s.
Wymiar: 165x200 mm
EAN: 9788368563009
ISBN: 978-83-6856-300-9
Data: 2025-09-24
74.88 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne marki. Książka Justyny Rybackiej analizuje kluczowe, a wciąż niedostatecznie zbadane zagadnienie - rolę marki banku w procesie decyzyjnym pokolenia Y.

Na podstawie badań empirycznych autorka pokazuje, jakie czynniki wpływają na wybór banku przez millenialsów, jakie mają oni oczekiwania wobec sektora bankowego, jakie skojarzenia budzą marki banków w tej grupie wiekowej oraz które narzędzia są najskuteczniejsze w walce o uwagę młodych klientów.

To także praktyczny przewodnik po budowaniu lojalności wśród najbardziej wymagających konsumentów współczesnego rynku, obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć bankowość oczami pokolenia Y.

Książka "Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości" - Justyna Rybacka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 214 stron i została wydana w 2025 r. Cena 74.88 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.