pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations A. Davis

Autor książki:

Anthony Davis

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788320817065
ISBN: 978-83-2081-706-5
Data: 2006-01-17
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations.

Książka "Public relations A. Davis" - Anthony Davis - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2007 r.