pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Przyszłość konkurencji
książka:

Przyszłość konkurencji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
EAN: 9788320815801
ISBN: 83-208-1580-0
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Przyszłość konkurencji - opis wydawcy:

W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Rozważania rozpoczynają od odrzucenia założeń, że firma jednostronnie tworzy wartość, podstawą wartości są produkty, a klienci reprezentują popyt na to, co jest oferowane na rynku. Chcąc wykorzystać nowe możliwości, przede wszystkim należy przestać myśleć z perspektywy firmy i zacząć myśleć z perspektywy klienta. W koncepcji współtworzenia rynek stanowi forum dialogu między klientem a firmą.
Autorzy wskazują kluczowe zmiany funkcjonalne, z jakimi przedsiębiorstwa będą miały do czynienia, w tym dotyczące rozwoju produktów, kształtowania cen, zarządzania kanałami dystrybucji, marką i relacjami z klientami, korzystania z techniki informacyjnej oraz sprawowania nadzoru korporacyjnego. Zachęcają do spojrzenia w inny sposób na źródła przewagi konkurencyjnej, podstawowe kompetencje, innowacje, rolę menedżera we współtworzeniu wartości i strategię firmy.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Środa, 20 Marca 2019 roku.