pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Przesłanie Druckera. Zarządzanie oparte na wiedzy
książka:

Przesłanie Druckera. Zarządzanie oparte na wiedzy

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 288 s.
EAN: 9788362195190
ISBN: 9788362195190
Data: 2010-10-13
Cena: 33.30  Cena wydawcy: 49.90 zł Oszczędzasz: 16.6 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Przesłanie Druckera. Zarządzanie oparte na wiedzy - opis wydawcy:

W ciągu szesnastu miesięcy poprzedzających śmierć Petera Druckera, powszechnie uważanego za ojca współczesnego zarządzania, autorka niniejszej książki poświęciła wiele czasu na rozmowy z nim. Dyskutowali głównie o rozwoju nowoczesnej firmy, który dokonał się w trakcie życia Druckera i wciąż zachodzi w nieustannie rosnącym tempie.
Przesłanie Druckera prezentuje wizjonerskie koncepcje zarządzania Petera Druckera i odnosi je do głównych zagrożeń i możliwości biznesowych nadchodzących dziesięcioleci. Przybliża także Czytelnikowi jego poglądy dotyczące współczesnych praktyk biznesowych, zmian gospodarczych i trendów - których większość Drucker przewidział wiele lat temu.
Spostrzeżenia Druckera zostały podzielone na pięć głównych obszarów tematycznych, na które organizacja jutra musi zwracać uwagę: - łączność z klientami, - innowacje i rezygnacje, - nawiązywanie trwałej współpracy, - pozyskiwanie wykształconych pracowników i umożliwianie im rozwoju, - ustanawianie rygorystycznych procedur decyzyjnych.
Penetrujące pytania Druckera pomogły wielu firmom, korporacjom i przywódcom politycznym XX wieku spojrzeć na ich pracę z nowego punktu widzenia. Przeprowadzone przez Elizabeth Edersheim obszerne wywiady z Jimem Collinsem, Jackiem Welchem, Michaelem Hammerem, A.G. Lafley em i innymi specjalistami z dziedziny zarządzania stały się źródłem ważnych komentarzy do spuścizny Druckera.
Przesłanie Druckera zawiera wnikliwe analizy i odkrywcze spostrzeżenia dotyczące prowadzenia działalności biznesowej. Jednocześnie jest hołdem złożonym wybitnemu człowiekowi i jego dorobkowi. Stanowi niepowtarzalną okazję zapoznania się z ostatnimi wskazówkami Druckera dotyczącymi strategii, konkurencji i odnoszenia sukcesów w długim okresie.
Elizabeth Haas Edersheim jest konsultantką strategiczną, współpracującą zarówno z przedsiębiorstwami z listy Fortune 500, jak i z inwestorami prywatnymi. Zanim założyła swoją własną firmę, New York Consulting Partners, była partnerką w firmie Mc Kinsey & Company. Warto dodać, że Elizabeth Edersheim była jedną z pierwszych kobiet w historii tej firmy, które zajmowały tak wysoką pozycję w jej hierarchii. W swej poprzedniej książce, Mc Kinsey s Marvin Bower, autorka opisała życie zawodowe i ideały założyciela Mc Kinsey & Company - jej mentora i bliskiego przyjaciela dr. Druckera. Elizabeth Haas Edersheim pełniła także funkcję eksperta w amerykańskim Kongresie. Doktorat w dziedzinie badań operacyjnych i zarządzania obroniła w Massachusetts Institute of Technology.
Peter Drucker jest człowiekiem, którego prace na trwałe zmieniły nasz sposób rozumienia zarządzania, roli przywódcy w organizacji, sprawnego funkcjonowania instytucji. Kiedy je tworzył, były śmiałymi koncepcjami wizjonera. Dziś - powszechnie uznane - stanowią jeden z kamieni węgielnych współczesnej wiedzy o zarządzaniu.
- prof. Dr hab. Witold Orłowski Dzięki własnym długoletnim doświadczeniom z dziedziny doradztwa i zarządzania oraz dyskusjom z Druckerem trwającym niemal do jego śmierci autorka w sposób skondensowany i czytelny przedstawia nam koncepcje i przemyślenia mistrza. Co czeka świat biznesu w XXI wieku Jakimi prawami będzie się kierował Jak przewidywać zagrożenia i odnajdować możliwości w branży, w której działamy Co pod koniec życia Drucker chciał przekazać menedżerom i liderom Polecam tę książkę zarówno osobom, które znają prace Petera Druckera, jak i każdemu, kto dopiero zaczyna zapoznawać się z jego dorobkiem.
- Piotr Wielgomas, prezes BIGRAM S.A.
Książka Elizabeth Edersheim trafnie oddaje sylwetkę Petera Druckera, wizjonera zarządzania, optymisty, ale przede wszystkim człowieka pełnego wiary w ludzi i szacunku do ich pracy. To przecież ludzie są najważniejszą siłą napędową, potrzebną organizacji do rozwoju. Wystarczy pomóc im w to uwierzyć. Drucker to wiedział. Od jego spadkobierców zależy, czy ta wiedza przetrwa.
- Sylwia Leśniewska, PR Manager Media Regionalne

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Elizabeth Haas Edersheim - autor m.in.:
Produkty podobne:
Zarządzanie zasobami ludzkimi w - okładka książki
Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji.... Izabela Warwas, Anna Rogozińska-Pawełczyk
Nowoczesne trendy w zarządzaniu - okładka książki
Nowoczesne trendy w zarządzaniu Joanna Gonicka (red)
Sobota, 20 Kwietnia 2019 roku.