pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320816976
ISBN: 978-83-2081-697-6
Data: 2006-01-06
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.

Książka "Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2007 r.