pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przedsiębiorczosć korporacyjna. Rynek, strategie, zarządzanie

Autor książki:

Izabela Czaja, Ewa Kozień

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788380851009
ISBN: 978-83-8085-100-9
Data: 2016-11-10
Cena wydawcy: 68.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książkę wyróżnia całościowe spojrzenie na zagadnienie kształtowania zachowań i postaw przedsiębiorczych w korporacjach, które określane jest jako intraprzedsiębiorczość. W procesie zarządzania korporacjami istotne jest wykorzystanie podejścia przedsiębiorczego, które w praktyce determinuje ich rozwój. W książce wyjaśniono wiele złożonych zagadnień, związanych z przedsiębiorczością korporacyjną w aspekcie ekonomicznym, prawnym, technologicznym, globalnym, przywództwa oraz kultury i innowacji.

Celem publikacji jest holistyczne i interdyscyplinarne ukazanie złożonego systemu dużych i wielkich przedsiębiorstw, w których wnętrzu tworzone jest środowisko w rożnym stopniu rozwijające przedsiębiorczość korporacyjną.

Adresatami są menedżerowie, pracownicy korporacji, studenci oraz czytelnicy zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości korporacyjnej.

Książka została napisana przez pracowników naukowych trzech katedr Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: Katedry Przedsiębiorczości i Innowacji, Katedry Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji oraz Katedry Prawa Międzynarodowego, a także Katedry Gospodarki Przestrzennej i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Stanowi ona kontynuację wcześniejszej publikacji pt. "Przedsiębiorczość i zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem".

Książka "Przedsiębiorczosć korporacyjna. Rynek, strategie, zarządzanie" - Izabela Czaja, Ewa Kozień (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2016 r.