pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Problemy zarządzania, finansów i marketingu nr 7. Zeszyty Naukowe nr 380

Dane szczegółowe:
Producent: Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: miękka
ISSN: 1509-0507
Data:2001-02-03
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wstęp
Ekonomia i marketing
MACIEJ CIEŚLICKI - Możliwości rozwojowe sektora MSP w Polsce a integracja europejska
BOGDAN NOGALSKI, ANNA WÓJCIK-KARPACZ, JAROSŁAW KARPACZ - Regionalne stymulatory rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
MAGDALENA MAJCHRZAK, PRZEMYSŁAW PLUSKOTA - Przedsiębiorstwa świadczące usługi komunalne w obliczu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej
GRAŻYNA ROSA - Marketing regionalny na rynku usług
TOMASZ SONDEJ - Koncepcja systemu obsługi klienta
Finanse
MAREK DYLEWSKI - Planowanie w jednostkach samorządu terytorialnego jako wyznacznik sprawnego funkcjonowania w jednoczącej się Europie
BEATA FILIPIAK - Współpraca organizacji pozarządowych z partnerem samorządowym w kreowaniu rozwoju lokalnego i regionalnego na przykładzie miasta Szczecina
JAN GŁUCHOWSKI, MAGDALENA DYNUS - Finanse publiczne Polski w obliczu przystąpienia do strefy euro
SŁAWOMIRA KAŃDUŁA - Samodzielność jednostek samorządu gminnego w pozyskiwaniu dochodów uzupełniających w roku akcesji Polski do Unii Europejskiej
DOROTA KORENIK - Wyzwania dla finansowania rozwoju regionalnego przez samorząd terytorialny w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiej
JAROSŁAW MARCZAK - Subwencje dla samorządu terytorialnego w Hiszpanii
BEATA ŚWIECKA - Karty płatnicze w Unii Europejskiej i w Polsce
EWA MARKOWSKA-BZDUCHA - Polskie gminy w drodze do Unii Europejskiej - analiza gospodarki finansowej
JERZY WĘCŁAWSKI - Rozwój rynku private equity w Polsce na tle Krajów Unii Europejskiej

Książka "Problemy zarządzania, finansów i marketingu nr 7. Zeszyty Naukowe nr 380" - Beata Filipiak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.