pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Potencjał konkurencyjny marki

Autor książki:

Paweł Patkowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375610611
ISBN: 978-83-7561-061-1
Data: 2010-03-17
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.

Książka "Potencjał konkurencyjny marki" - Paweł Patkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2010 r.