pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - motywy - dylematy

Autor książki:

Monika Zajkowska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381020145
ISBN: 978-83-8102-014-5
Data: 2017-10-24
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów.

Zebrane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy oraz marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują zarówno wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu innowacyjności współczesnych przedsiębiorstw.

Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być przydatna szerokiemu gronu odbiorców.

Książka "Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - motywy - dylematy" - Monika Zajkowska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2017 r.