pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw....
książka:

Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - motywy - dylematy

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381020145
ISBN: 978-83-8102-014-5
Data: 2017-10-24
Cena: 47.83  Cena wydawcy: 60.00 zł Oszczędzasz: 12.17 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - motywy - dylematy - Monika Zajkowska - opis książki:

Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów.

Zebrane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy oraz marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują zarówno wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu innowacyjności współczesnych przedsiębiorstw.

Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być przydatna szerokiemu gronu odbiorców.

Książka „Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - motywy - dylematy” - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu.

Książka posiada 198 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw...."
Monika Zajkowska (red.) - autor m.in.:
Produkty podobne:
Transfer wiedzy i technologii z - okładka książki
Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych... Dariusz M. Trzmielak, Małgorzata Grzegorczyk, Bogdan Gregor