pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Monika Zajkowska

Monika Zajkowska - autor


okładka książki - Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - motywy - dylematy
Monika Zajkowska (red.)

Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - motywy - dylematy

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach zmienności i otoczenia. Aktualne tendencje rozwojowe i wyzwania
Monika Zajkowska (red.)

Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach zmienności i otoczenia. Aktualne tendencje rozwojowe i wyzwania

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Turbulentne zmiany dokonujące się w dzisiejszym otoczeniu, czasem określane mianem rewolucji cywilizacyjnej osiągają coraz większą skalę i prowadzą do głębokich przemian gospodarczych, społecznych i politycznych. W takich...
pozycja niedostępna