pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Podstawy zarządzania jakością
Tytuł książki:

Podstawy zarządzania jakością

Autor książki:

Katarzyna Szczepańska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788378146599
ISBN: 978-83-7814-659-9
Data: 2020-06-05
32.31  33.88  1.57 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Podstawy zarządzania jakością - Katarzyna Szczepańska - opis książki:

Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni wyższych, ale także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci zainteresowani problematyką współczesnego zarządzania jakością.

Książka „Podstawy zarządzania jakością” - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2017 r. Cena 32.31 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Podstawy zarządzania jakością"
Katarzyna Szczepańska - autor m.in.:
Zasady zarządzania jakością - okładka książki
Zasady zarządzania jakością Katarzyna Szczepańska;
Podstawy zarządzania procesami - okładka książki
Podstawy zarządzania procesami Katarzyna Szczepańska, Marek Bugdol (red.);
Produkty podobne:
Zarządzanie. Teoria i praktyka - okładka książki
Zarządzanie. Teoria i praktyka Andrzej K. Koźmiński, Włodzimierz Piotrowski (red.)