pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Podstawy strategii

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320818871
ISBN: 978-83-20818-87-1
Data: 2010-08-03
Cena wydawcy: 64.99 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Podstawy strategii, została oparta na ósmym wydaniu Exploring Corporate Strategy. Autorzy starają się pomóc w odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące rozwoju firmy, wdrażania innowacji oraz kierunku i sposobu zarządzania firmą. Odpowiedzi na te pytania dotyczą tak korporacji, jak i małych przedsiębiorstw, czy instytucji państwowych. W publikacji zawarte są przykładowe koncepcje strategii. Podstawy strategii to książka skierowana do studentów zarządzania w wyższych uczelni różnych typów.

Książka "Podstawy strategii" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2010 r.