pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Podstawy e-biznesu

Autor książki:

Agnieszka Szewczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 162 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788372415691
ISBN: 83-7241-569-2
Data:2001-02-03
Cena wydawcy: 24.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja ukazuje nowe tendencje w ekonomii związane z burzliwym rozwojem Internetu - tak zwanej nowej ekonomii. Określenie to podkreśla nowość narzędzi i metod, a nie praw i zasad ekonomii. W książce przedstawiono podstawowe problemy globalizacji, z uwzględnieniem globalizacji informacji i globalizacji gospodarki, a także internetowej infrastruktury i e-biznesu - jako podstaw wszelkich działań typu "e". Zaprezentowano też specyfikę e-przedsiębiorstwa i e-handlu ze szczególnym podkreśleniem problemów z e-bankingiem, podpisem elektronicznym i elektroniczną wymianą dokumentów. Omówiono również zagadnienia bezpieczeństwa działalności e-biznesowej i jej aspekty prawne oraz podatkowe. Ostatni rozdział książki zawiera propozycję praktycznych aplikacji e-biznesu w formie tzw. case.

Książka "Podstawy e-biznesu" - Agnieszka Szewczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.