pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Autor książki:

Grzegorz Kosson

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 210x220 mm
EAN: 9788363566173
ISBN: 978-83-6356-617-3
Data: 2013-12-20
Cena wydawcy: 53.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.

Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. Podaj dalej... sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...

Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.

Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. (...)Podaj dalej" to również propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru pozaosobowością" czycharakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem.

Marek Staniszewski

Książka "Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki" - Grzegorz Kosson - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2013 r.